Klachten, vertrouwenscontactpersonen en meldpunt

Klachten

Natuurlijk proberen wij als vereniging iedereen veel zwemplezier te bieden. Heeft u toch een klacht? Meld deze (telefonisch) aan de uurleider, stuur een bericht via onze site (Contact) of stuur een brief naar Postbus 1131, 7301 BJ Apeldoorn. Wij zullen ons uiterste best doen om samen zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

U kunt indien gewenst onze klachtenprocedure opvragen. Dit kan door een bericht via de site te sturen (Contact) of door een schriftelijk verzoek naar onze postbus te sturen.

Vertrouwenscontactpersonen (intern)

Mocht u niet direct een klacht hebben, maar zijn er toch zaken waardoor u zich onprettig voelt, neem dan contact op met één van onze vertrouwenscontactpersonen via onderstaande email-adressen.  Zij zullen u dan verder helpen.

Vertrouwenscontactpersonen (extern)

De Nationale Raad Zwemveiligheid streeft – met de branche – naar een zwemklimaat zonder ongewenste intimiteiten en acht het van belang dat ongewenste omgangsvormen, waaronder seksuele intimidatie, wordt voorkomen en bestreden.

Als branche-instituut vinden wij het belangrijk dat zowel de professionals als de consumenten van de branche in vertrouwen met een deskundige kunnen praten en advies kunnen krijgen.

Contactpunt

Via het Centrum Veilige Sport vindt u daarover meer informatie. De algemene site is te bereiken via https://centrumveiligesport.nl/

Contactgegevens: https://centrumveiligesport.nl/contact